• عضویت
با سلام،خوش آمدید هر سوالی که دارید بپرسید،کافی است سوال خود را تایپ کرده و کلید "Enter" را فشار دهید.

به بخش پرسش و پاسخ خوش آمديد,
جايي که ميتوانيد سوالات خود را بپرسيد و از کارشناسان و ديگر کاربران پاسخ خود را بيابيد.
برای سوال پرسیدن نیاز به ثبت نام نیست ولی بهتر است تا ابتدا ثبت نام کنید تا بتوانید به سوال ها جواب دهید یا اگر به سوال شما جواب داده شد از طریق ایمیل مطلع شوید.
10 نفر آنلاین
0 عضو و 10 مهمان در سایت حاضرند

221 سوال

261 پاسخ

24 دیدگاه

298 کاربر

  1. paris

    1730 امتیاز

  2. مریم پارساجو

    760 امتیاز

  3. Mehran Mojeery

    490 امتیاز

  4. Mazhari

    450 امتیاز

جوایز
جایزه نفر اول: پکیج نرم افزاری جی پی اس+کتاب آموزشی
جایزه نفر دوم : پکیج نرم افزاری جی پی اس

گارانتی و پشتیبانی محصولات به چه نحوی است؟

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
سوال شده در ردیاب توسط کارشناس
    

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی

دستگاه با مدل و شماره سریال مندرج در این کارت دارای یک سال گارانتی براساس ضوابط استاندارد کارخانه سازنده موجود بر روی سایت یا مندرج در دفترچه راهنمای داخل جعبه میباشد. همچنين خریدار مجاز است در صورت صلاحديد، از گارانتی کارخانه سازنده در خارج از کشور نيز استفاده نماید.

ضمانتنامه در شرايط ذيل قابل اجرا نيست:


-صدمات و ضايعات ناشي از ضربه، سقوط، حمل ونقل، تماس يا نفوذ آب و مواد شيميايي، آتش يا حرارت زياد، گرد و غبار شديد، رعد و برق و حوادث طبيعي،

استفاده غلط از دستگاه يا مواردي خارج از سازگاري و استانداردهاي تعيين شده براي دستگاه يا عمل نكردن به دستورالعملهاي ذكر شده در دفترچه راهنماي دستگاه.

صدمات و خرابي هاي ناشي از اتصال غلط يا ارتباط دستگاه با ساير دستگاهها، تجهيزات و لوازم جانبي غير سازگار يا معيوب، صدمات ناشي از نصب يا به روز رساني هرنوع فايل، نرم افزار، برنامه يا Firmware ، صدمات ناشي از پاک کردن دستگاه به هر وسيله يا ماده.

دستگاههايي كه دستكاري شده يا توسط اشخاصي بجز نمايندگان مجاز اصفهان جی پی اس سرويس و تعمير شوند.

هر نوع دستكاري، خدشه يا كنده شدن برچسب سريال يا هولوگرام، مشخصات دستگاه يا هرنوع دستكاري يا آسيب برگ ضمانتنامه.

 

قطعات و قسمتهايي از دستگاه كه مشمول ضمانتنامه نمي باشند

وسايل وتجهيزات جانبي (Accessories)، بدنه، باطريها،کارت حافظه.

 

موارد ابطال گارانتی

عدم تطبیق شماره سریال دستگاه با شماره مندرج در ضمانتنامه.

بروز هر گونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب،آتش، مواد شيميايي، نوسانات برق، شكستن يا خط افتادنو، اتصال به برق ظاهر شدن خطوط افقي يا عمودي روي LCD، و هرگونه دستکاری و تعمیر غیراصولی توسط افراد متفرقه.

پاسخ داده شده توسط کارشناس

سوالات مشابه

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ 437 بازدید
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ 640 بازدید
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
3 پاسخ 1,337 بازدید
...