• عضویت
با سلام،خوش آمدید هر سوالی که دارید بپرسید،کافی است سوال خود را تایپ کرده و کلید "Enter" را فشار دهید.

به بخش پرسش و پاسخ خوش آمديد,
جايي که ميتوانيد سوالات خود را بپرسيد و از کارشناسان و ديگر کاربران پاسخ خود را بيابيد.
برای سوال پرسیدن نیاز به ثبت نام نیست ولی بهتر است تا ابتدا ثبت نام کنید تا بتوانید به سوال ها جواب دهید یا اگر به سوال شما جواب داده شد از طریق ایمیل مطلع شوید.
7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند

221 سوال

261 پاسخ

24 دیدگاه

298 کاربر

  1. paris

    1730 امتیاز

  2. مریم پارساجو

    760 امتیاز

  3. Mehran Mojeery

    490 امتیاز

  4. Mazhari

    450 امتیاز

جوایز
جایزه نفر اول: پکیج نرم افزاری جی پی اس+کتاب آموزشی
جایزه نفر دوم : پکیج نرم افزاری جی پی اس

شارژ سیم کارت ایرانسل به چه صورت است؟

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
»شارژ سیم کارت

روش های شارژ سیم کارت ایرانسل:

    شارژ اینترنتی
    شارژ الكترونيكي
    شارژ از طریق خود پردازعابر بانک
    انتقال اعتبار از گوشی به سیم کارت
    خریداری شارژ از فروشندگان مجاز ایرانسل




شارژ اینترنتی
   
    شارژ اينترنتي يكي از جديد ترين روش هاي شارژ سيم كارت است كه به تازگي از سوي ايرانسل به مشتركين ارائه شده است.
    
    براي استفاده از اين روش كافيست به سايت اينترنتي بانك هاي طرف قرار داد ايرانسل يعني بانکهای سامان (www.sb24.ir) ، اقتصاد نوین (www.enbank.ir) ، ملت (www.bankmellat.ir) ، پارسیان (www.parsian-bank.com) ،سرمایه (www.sbank.ir) ،  تجارت (www.tejaratbank.ir) ، پست بانک (www.postbank.ir) و پاسارگاد (www.bpi.ir) مراجعه کنید و سیم کارت خود را از میان گزینه های 10، 20، 50، 100 و 200 هزار ریالی شارژ کنید.
    
    در اين روش، پرداخت مبلغ به صورت اينترنتي انجام مي شود؛ به اين صورت كه مبلغي معادل شارژ انتخابي از حساب بانكي شما كه اطلاعات مربوط به آن در زمان انتخاب مبلغ از شما پرسيده مي شود، كسر مي شود.    


شارژ الکترونیکی
با استفاده از خدمات نوین «شارژ الکترونیکی» (E-Charge) که ایرانسل برای نخستین بار در ایران ارائه می نماید، شما می‌توانید با روشی ساده، سریع و مطمئن:   بدون نیاز به خریداری کارت شارژ، اعتبار مکالمه سیم‌کارت اعتباری خود را افزایش دهید!

تا پیش از این شما مشترکین سیم‌کارت های اعتباری ایرانسل تنها می‌توانستید از میان مبالغ ١٠، ٢٠، ٥٠، ١٠٠، و ٢٠٠ هزار ریالی اعتبار خود را افزایش دهید، اما از این پس دیگر لازم نیست صرفاً از مبالغ مذکور شارژ خود را افزایش دهید بلکه این امکان برای شما فراهم شده است تا میزان مبلغ شارژ را خودتان انتخاب کنید.

برای مثـال در صورتـی که مـایل به در یافـت اعتباری ما بین ١٠ هزار و ٢٠ هزار ریال باشید ،می‌توانید از طریق امکانات پیشرفته شارژ الکترونیکی ارقام را به صورت کسری و خرد شده، نظیر ١٢ هزار ریال یا ١٨هزار ریال دریافت کنید و نیز در ارقام بالاتر همچون ٤٤ هزار ریال، ٦٢ هزار، ١٢٥ هزار و یا هر مبلغ خرد شده دیگر که مورد نیازتان باشد، شارژ دریافت کنید.

بدون نیاز به مراجعه به بانک، صورتحساب تلفن‌همراهتان را بپردازید و یا به حساب خط دائمی خود سپرده واریز نمایید!

برای شارژ الکترونیکی (E-Charge) به فروشندگان مجاز ایرانسل که دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی  (E-Charge)  هستند، مراجعه فرمایید.

نکته ١ : پس از انجام تراکنش (افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب یا سپرده) یک پیام‌کوتاه دریافت می کنید. این پیام نشان دهنده تکمیل مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge)  است؛ بنابراین، تراکنش تنها درصورتی تکمیل می‌شود که شما «پیام‌کوتاه تایید» را دریافت کنید!  

نکته ٢ : تمامی مراحل شارژ الکترونیکی  (E-Charge)، تحت نظارت دقیق ایرانسل صورت می گیرد. به همین دلیل این روش از ساده ترین، سریع‌ترین و در عین حال مطمئن ترین راه‌های انجام این تراکنش ها محسوب می‌شود.

بـا خـدمـات شـارژ الـکترونیکـی (E-Charge) در وقـت،هـزینـه و انـرژی صرفه جـویی می کنیـد!




شارژ از طریق عابر بانک

خدمات جدید "شارژ رمزدار با خودپرداز" ،هم اكنون در تمامی شعب بانک های ملی، ملت، صادرات، کشاورزی، تجارت، پست بانک، سرمایه، پاسارگاد، اقتصاد نوین، سینا و سپه (مجهز به دستگاه خودپرداز) سراسر کشور و به زودی از طریق سایر بانکها ارائه می شود.

خدمات جدید "شارژ رمزدار با خودپرداز"...


برای استفاده از این سرویس جدید، به یکی از بانکهای طرف قرارداد ايرانسل و ارائه دهنده خدمات "شارژ رمزدار با خودپرداز" مراجعه کنید. اين خدمات هم اكنون در تمامی شعب بانک های ملی، ملت، صادرات، کشاورزی، تجارت، پست بانک، سرمایه، پاسارگاد، اقتصاد نوین، سینا و سپه (مجهز به دستگاه خودپرداز) سراسر کشور و به زودی از طریق سایر بانکها ارائه می شود. برای شارژ سیم کارت اعتباری ایرانسل خود از طریق دستگاههای خودپرداز، کافیست:

1. کارت خودپرداز خود را در دستگاه خودپرداز وارد کنید.

2. در منوی اصلی خودپرداز، گزينه "شـارژ سیم کارت" را انتخاب کنید.

3. در ميان گزينه های موجود، گزينه "ایرانـسل" را انتخاب كنيد.
مبلغ شارژ موردنظر خود را از میان مبالغ 20، 50، 100 و 200 هزار ريالی انتخاب کنید. پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب شما کسر می شود.

4. رسید را از دستگاه دریافت کنید. این رسید حاوی رمز شارژ است.

5. رمز شارژ نوشته شده در رسید را از گوشی خود شماره گیری کنید تا سیم کارت شما شارژ شود.
رمز شارژ را به صورت زیر (از چپ به راست) وارد کنید:
[YES/OK] #شماره رمز 12 رقمی*140*

توجه: پس از دریافت شماره رمز، رسید حاوی رمز را مخدوش کنید.


• برای استفاده از خدمات جدید شارژ رمزدار با خودپرداز، به یکی از شعب بانک ارائه دهنده این خدمات مراجعه کنید (اين خدمات هم اكنون در تمامی شعب بانک های ملی، ملت، صادرات، کشاورزی، تجارت، پست بانک، سرمایه، پاسارگاد، اقتصاد نوین، سینا و سپه (مجهز به دستگاه خودپرداز) سراسر کشور و به زودی از طریق سایر بانکها ارائه می شود). به یاد داشته باشید، مهم نیست که کارت خودپرداز شما متعلق به کدام بانک باشد.

• شما می توانيد با وارد كردن كد #1*140* از خط ایرانسل خود، نسبت به انتقال شارژ اطمينان حاصل كنيد.

• درصورتيكه كاغذ دستگاه تمام شده باشد، خودپرداز پیغام می دهد که انجام عمليات و دريافت شماره رمز امکان پذیر نیست. در اینصورت، هیچ مبلغی از حساب شما کسر نمی شود.


انتقال اعتبار از گوشی به سیم کارت

 با توجه به طرحهای مختلف و مخفی ایرانسل و کدهای متنوع آن، حتماً تا به حال به این موضوع فکر می کردید که آیا راهی برای انتقال اعتبار از یک سیم کارت ایرانسل به سیم کارت دیگر ایرانسل وجود دارد ؟

تصور کنید اعتبار سیم کارت اعتباریتان رو به پایان است و نیاز به شارژ سیم کارت دارید ، در حالی که دسترسی به کارت شارژ نیز ندارید . در چنین مواقعی بهترین گزینه انتقال اعتبار دلخواه از یک سیم کارت به سیم کارت مورد نظر شما است .

برای این مظور کافی است ابتدا با سیم کارتی که قصد دارید تا از آن اعتبار بگیرید یک پیام کوتاه به صورت زیر و به شماره 1112 ارسال کنید

مبلغ مورد نظر به ریال: شماره سیم کارت مقصد

» به طور مثال فرض کنید قصد داریم تا از سیم کارتی به شماره فرضی 09351111111 به شماره 09352222222 ، مبلغ 1000 تومان اعتبار انتقال دهیم .

بدین منظور کافی است از سیم کارت اول یک پیام کوتاه به شماره 1112 ارسال کنید که در متن آن ابتدا شماره سیم کارت مقصد را نوشته و سپس علامت دو نقظه گذاشته و سپس مبلغ مورد نظر را به ریال وارد کنید .

پس از انجام عمل فوق و ارسال متن پیام به شماره 1112 ، به صورت اتوماتیک برای هر دو سیم کارت یک پیام کوتاه با مضمون انتقال موفقیت آمیز اعتبار ارسال خواهد شد .
لازم به ذکر است حداقل مبلغ برای انتقال اعتبار 100 تومان می باشد و بابت انتقال مبلغ 50 تومان کارمزد از سیم کارت مبداء کسر خواهد شد .
سوال شده در ردیاب توسط کارشناس
    

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
The abiilty to think like that is always a joy to behold
پاسخ داده شده توسط بی نام

سوالات مشابه

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ 639 بازدید
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ 213 بازدید
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
3 پاسخ 1,332 بازدید
...