کنترل حساب اینترنتی
با كنترل حساب اينترنتي، بدون نياز به تماس با خدمات مشتركين، خودتان امور مربوط به حسابتان را انجام دهيد!
ام تي ان ايرانسل همواره آخرين تكنولوژي روز دنيا را به شما مشتركين گرامي ارائه مي نمايد.
با سرويس "كنترل حساب اينترنتي" (E-care) از طريق اينترنت به سادگي مي توانيد:
صورت حسابتان را مشاهده و دريافت نماييد، سرويس هاي ارزش افزوده را براي حساب خود فعال يا غير فعال كنيد، تغيير تعرفه انجام دهيد، مانده حساب فعلي، مبلغ آخرين پرداخت و تاريخ آنرا مشاهده نماييد، صورت حساب تفكيكي درخواست كنيد، و ...
آيا به دنبال راهي هستيد تا بتوانيد...
• بر هزينه هاي تلفن همراهتان نظارت داشته باشيد
• صورتحسابتان را از طريق اينترنت ببينيد و فقط با يك كليك آن را دريافت كنيد
• ميزان كار كرد خط تلفنتان را هر لحظه و در هر جا كه مايل باشيد كنترل و هزينه آن را مشاهده كنيد
• در صورت نياز به تغيير مشخصات فردي تان بدون آنكه مجبور باشيد به مركز خاصي مراجعه كنيد خودتان آنرا اصلاح كنيد
• به دلخواه سرویس و یا محصولی را فعال یا غیرفعال کنید
• در صورت تمایل طرح تعرفه را تغییر دهید
سرويس كنترل حساب اينترنتي به شما امكان مي دهد تا خودتان، بدون نياز به تماس با خدمات مشتركين ايرانسل، تمام اين كارها را انجام دهيد
!
»برای ثبت نام کنترل حساب اینترنتی !
فقط کافی است یک پیام کوتاه بدون متن به 130 ارسال کنید.
همچنين ميتوانيد با سرويس خدمات مشتركين ما با شماره 700 (از خط ايرانسل) و يا 09377000000 (از سایر خطوط) تماس گرفته و اين سرويس را درخواست كنيد. در زمان ثبت نام نيز مي توانيد براي اين سرويس درخواست نمایید.
بعد از ارسال درخواست ثبت نام برای سرویس کنترل حساب اینترنتی، به هر یک از روش هاي فوق، "نام كاربر" و "رمز ورود" شما از طريق پيام كوتاه ظرف 24 ساعت برايتان ارسال مي شود.
»کاربران کنترل حساب اینترنتی
در سيستم كنترل حساب اينترنتي، هر كاربر بنابر نوع ثبت نام و همچنین نوع سیم کارت خریداری شده، در یکی از گروه های زیر جای می گیرد:
• مشتركين طرح پرداخت ماهانه (سیم کارتهای دائمی): تمام مشتركين پرداخت ماهيانه مي توانند براي استفاده از کنترل حساب اینترنتی درخواست كنند. به طور کلی مشترکین این سرویس در یکی از دو گروه زیر قرار می گیرند:
- • مشتريان شركتي (اشخاص حقوقي):
مشتركيني كه شماره تلفن همراه آنها در زير مجموعه يك شركت ثبت نام شده است.
- مشتريان غير شركتي (اشخاص حقيقي):
مشتركينی که به صورت مستقل (انفرادي) ثبت نام شده اند.
• مشترکین طرح پيش پرداخت (سیم کارت های اعتباری): تمام مشتريان طرح پيش پرداخت در كنترل حساب اينترنتي به عنوان "مشتريان غير شركتي" ثبت نام ميشوند. در صورت استفاده از طرح پیش پرداخت امکان ثبت نام به صورت شرکتی وجود نخواهد داشت. براي درخواست كنترل اينترنتي حساب يك پيام كوتاه با متن e-care ارسال كرده و اگر در حال حاضر مشترك اين سرويس هستيد و رمز ورود را داريد فقط كافي است اينجا را كليك كنيد.